Бачення брендингу міста

Опубліковано Лют 14, 2017 | від admin

В Ужгороді говорили про те, яким має бути бренд міста. Своє бачення брендингу міст 13 лютого в Ужгородській міській раді представили брендмейкер, політбрендолог, засновниця та генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства Branding&Consulting VVV Вілена Воронова та її колега Інна Силантьєва. Як йдеться на сайті Ужгородської міськради,  на початку зустрічі міський голова Богдан Андріїв зазначив, що минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. А гості зі столиці представлять науковий підхід до брендування міст загалом. Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо.


Лунало в ефірі

Arash
Always
Прозвучала: 2020-01-30 16:52:49
Pianoboy
Полуничне Небо
Прозвучала: 2020-01-15 13:34:47
Скрябін
Квінти
Прозвучала: 2020-01-15 13:31:03
Chester Page
Twist In My Sobriety
Прозвучала: 2020-01-15 13:24:41
Потап И Настя Каменских
Прилелето
Прозвучала: 2020-01-15 13:21:11
Триставісім
Соколи
Прозвучала: 2020-01-15 13:17:17